Moro - sekrety noszenia

Trend militarny wraca do nas jak bumerang. Kolor khaki, oficerskie kroje – to czeka nas już jesienią. Dzisiaj jednak chciałabym skupić się na innej odsłonie wojskowego stylu – motywie moro. To chyba najbardziej charakterystyczny element militarnego ubioru, który kojarzy się z tym trendem nawet osobom niezainteresowanym modą. Sama jestem jego wielką fanką. Co chwilę wynajduję nowe rzeczy,  nie tylko ubrania, ale także chustkę, a nawet buty.  Czy ten motyw należy do prostych?
Z czym łączyć moro?
Najbardziej oczywistą odpowiedzią wydają się inne ubrania w stylu militarnym. Jeśli połączymy je ze sobą trudno będzie popełnić gafę. Ja jednak często sięgam po bardziej sportowe elementy, jak na przykład klasyczne t-shirty. Kluczem stają się kolory. Po jakie sięgam najczęściej? 
Najbezpieczniejsze są te najbardziej klasyczne, czyli czerń i biel. Jednak to nie jedyne możliwości. Jak widzicie na zdjęciach, dzisiaj postawiłam na ziemisty odcień brązu. Dobrą propozycją jest także beż, a nawet róż. Tak, róż także może się sprawdzić, jeśli dobierzemy odpowiedni odcień. 
Jeśli chodzi o wzory, wybierajmy ubrania, które są ich pozbawione. Jeżeli planujemy połączyć ze sobą rzeczy o tym samym motywie, stawiajmy na dodatki. Szorty moro i chustka? Jak najbardziej. Połączenie koszuli i spodni spowoduje efekt „munduru”, co może bardziej przypominać przebranie, niż strój, dlatego lepiej je sobie odpuśćmy. 
Jakie dodatki wybrać?
Wszystko zależy od charakteru stroju. Jeśli chcemy pozostać w klimacie wojskowym proponuję sięgnąć po nieśmiertelniki i ciężkie obuwie (na przykład glany).Osobiście sięgam głównie po bandanę w tym wzorze i choker, ostatnio nabyłam także wysokie trampki , które wypróbuję gdy tylko zrobi się chłodniej. Dodatki to nasza własna decyzja i jeśli umiejętnie nimi operujemy, wszystkie chwyty dozwolone. 
Mam nadzieję, że tym wpisem zaraziłam Was moją miłością do moro. Jak widzicie, wcale nie tak trudno go nosić. 😉
Top - Vintage
Szorty/Shorts - Chińskie Centrum Handlowe/Chinese Store
Okulary/Sunglasses - H&M
Buty/Shoes - Second Hand

Comments

  1. Ja nie przepadam za tym wzorem, ale tobie pasuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    ReplyDelete

Post a Comment