Crazy about them

This piece of wardrobe doesn't need any jewellery. It's enought to put a basic tee or the other top on and you look stylish. What am I talking about? Overalls, of course. Aren't them great? These ones I have found on sale in Stradivarius during my monday's visit in Cracow. I was looking for the perfect short overalls for about a year and I'm so glad I finally own these. 

Ten element garderoby nie potrzebuje żadnych dodatków. Wystarczy, założyć prosty t-shirt lub inny top i wygląda się stylowo. O czym mówię? Oczywiście o ogrodniczkach. Czyż one nie są wspaniałe? Te, które mam na sobie znalazłam na wyprzedaży w Stradivariusie podczas poniedziałkowej wizyty w Krakowie. Szukałam idealnych krótkich ogrodniczek przez jakiś rok i naprawdę cieszę się, że w końcu mam te. 
Ogrodniczki/Overalls - Stradivarius (HERE)
T-shirt - Sinsay (HERE)
Okulary/Sunglasses - H&M
Buty/Shoes - H&M (HERE)

Comments

  1. Bardzo podobają mi się ogrodniczki ale sama jakos nie umiem się na nie odwazyć, super wyglądasz !

    ReplyDelete
  2. i taki look jest najlepszy - stylowy i wygodny :D
    Sandicious

    ReplyDelete
  3. Super! uwielbiam ogrodniczki ;)

    ReplyDelete
  4. Też uwielbiam ogrodniczki :) Mam jedną parę w swojej szafie :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment