Late at night

Pierwszy czerwca to od sześciu lat dzień, w którym odwiedzam dzieciaki mojego rodzeństwa. Uwielbiam szykować dla nich prezenty! Nie ważne, czy są to zabawki, czy słodycze... radość na ich słodkich buziach zawsze mnie cieszy! Tym bardziej, kiedy widzę jak szczere jest to zadowolenie. 😊 

Piszę do Was dosyć późno, ale może dzięki temu jutrzejszy dzień uda mi się poświęcić sprawom związanym z uczelnią... Czy Wy też macie w zwyczaju odkładać wszystko na ostatnią chwilę? Szczerze przyznam, że wtedy moja wena i kreatywność urastają do maksimum. Może to presja czasu, może poczucie, że muszę coś zrobić, w każdym razie działa. I mam nadzieję, że tym razem też się sprawdzi. 
Koszula/Shirt - Forever 21
T-Shirt - H&M
Spodnie/Trousers - Pieces
Torebka/Handbag - Dolce & Gabbana
Buty/Shoes - Adidas

Comments

  1. super koszula! pięknie wyglądasz pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  2. Bardzo spodobały mi się jeansy :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment