Spread your wings

„Spread your wings and fly away
fly away, far away."

Chociaż przez cały rok zjazdy odbywały się co tydzień, w ostatnim miesiącu mogłam nacieszyć się wolnymi weekendami. To miłe, chociaż uwielbiam odwiedzać Kraków. Sesja zbliża się wielkimi krokami, co więcej muszę przygotować jeszcze kilka rzeczy niezbędnych do zaliczenia. Czasem jednak warto trochę się przemęczyć, tym bardziej, że czekają mnie trzymiesięczne wakacje.😉 Teraz jednak proszę Was, abyście trzymali za mnie kciuki podczas egzaminów. 😊

Dzięki rzadszym zjazdom mogłam uczestniczyć w dwóch przyjęciach urodzinowych. Wczoraj świętowała moja siostrzenica, więc niedzielę spędziłam trochę inaczej niż zwykle. Zestaw, na który się zdecydowałam pokażę Wam później. Szczerze, chciałam dodać go na bloga dzisiaj, ale jakoś nie mogłam się zdecydować. Zdjęcia są jednak dostępne na Lookbooku.

Zamiast tego możecie zobaczyć kombinezon w stylu militarnym ozdobiony modnymi obecnie naszywkami. Świetny wybór przy panującej teraz pogodzie. 😉
Choker - Sinsay
Kombinezon/Playsuit - Moda i Ty

Comments

  1. Bardzo lubię motyw moro! ;)
    Obserwuje

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam takie stylizacje. Wygodnie i ładnie się prezentując... ♥♥♥♥♥

    lifebysusanna.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment