Chill day

Na ogół nie przepadam za luźnymi ubraniami, tym bardziej za szerokimi spodniami. Mimo to, ostatnio upodobałam sobie te oto spodnie od garnituru. Co więcej, zdecydowałam się na połączenie ich z lejącą się bluzką, której tym razem nie spięłam w talii pasem. Muszę przyznać, że jest to niezwykle wygodny zestaw. Na zdjęciach możecie zobaczyć buty na obcasach, chociaż, gdyby pogoda była bardziej sprzyjająca, raczej sięgnęłabym po baleriny lub mokasyny (do których zakupu się przymierzam). Dobrałam także ledwo widoczny na zdjęciach wisiorek w kształcie serca. Całość cenię sobie przede wszystkim za swobodę, jaką odczuwam – moim zdaniem to idealny zestaw na weekend.
Naszyjnik/Necklace - Allegro.pl
Bluzka/Blouse - Tchibo
Spodnie/Trousers - Vintage
Buty/Shoes - Deichmann

Comments

  1. Cute top!
    xx
    Mademoiselle Coconath
    http://mllecoconath.com

    ReplyDelete
  2. Żałuje, że pogoda jeszcze nie pozwala na wiosenne szaleństwa, ale nie ma co narzekać :) Ja nie byłam zwolenniczką szerokich spodni, a ostatnio właśnie całkiem sobie je upodobałam

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete

Post a Comment