Black and denim

Dżinsowa kurtka o kroju ramoneski jest dla mnie idealną alternatywą dla klasycznego modelu. Tym bardziej, że wymarzyłam sobie, aby katana ozdobiona była ćwiekami. Znalazłam ją spory kawał czasu temu na Allegro. Niestety pogoda nie sprzyjała jej zakładaniu. Kurtkę zestawiłam z luźną czarną koszulą z charakterystycznym białym kołnierzykiem oraz postrzępionymi dzwonami, które są chyba moją największą zdobyczą jeśli chodzi o promocje (o ile mnie pamięć nie myli były przecenione aż o 100 zł!).  Oczywiście, nie mogłam zapomnieć o torebce, z którą ostatnio się nie rozstaję. Jej wielkość wydaje się nieco kłopotliwa, na szczęście, nie muszę zabierać ze sobą wielu rzeczy.  Generalnie, cały zestaw składa się z moich ulubieńców, dlatego wprost nie było innej opcji – musiałam Wam go pokazać. J
Dżinsowa kurtka/Denim jacket - Allegro.pl
Koszula/Shirt - Bershka
Spodnie/Trousers - H&M
Toberbka/Handbag - Louis Vuitton 
Buty/Shoes - Deichmann

Comments

  1. Kurtka jest bardzo fajna :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment