A little bit of the Sun

Nie przepadam za sportowym stylem ubierania, jednak czasami zdarza mi się na niego postawić. Tak jest i dziś, chociaż nie takie były moje plany. W każdym razie, mój strój składa się z luźnej długiej bluzki (którą upchnęłam misternie w szortach) oraz spodenek ozdobionych sporą ilością błyskotek, niestety nie są one widoczne na zdjęciach. Jako dodatek dobrałam czapkę z daszkiem, a sportowy charakter stroju podtrzymują ponadto buty Adidas Gazelle z kwiatowym wzorem. Sportowe stroje są teraz w modzie, co niespecjalnie mnie dziwi, bo przecież należą do wyjątkowo wygodnych. A przecież chyba każda z nas sobie ją ceni. 😉 Mimo to, moje faworyty modowe nie wpisują się w ten trend, co pewnie dało się zauważyć w zamieszczanych przeze mnie wpisach. 

Odchodząc trochę od tematu stroju, dodam, że mój ogród naprawdę spodobał mi się jako tło do zdjęć, Szczególnie, kiedy na dworze panuje tak piękna pogoda. Pewnie będziecie widywać go częściej. Kto wie, może „oprowadzę" Was po innych jego częściach? Bądźcie czujni. 😊 
Czapka/Cap - Auchan
Bluzka/Top - H&M
Szorty/Shorts - Second Hand
Buty/Shoes - Adidas 

Comments

  1. Fajnie wyglądasz :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajne połączenie, tak wiosennie :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy w wolnej chwili do nas :)

    ReplyDelete
  3. pasuje Ci taki sportowy styl :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete

Post a Comment