Wiosenne przebudzenie

Do wiosny jeszcze trochę zostało, jednak dzięki temu zestawowi mogłam już ją poczuć. Zresztą, chyba nigdy wcześniej najgorętsze trendy sezonu tak do mnie nie docierały. Kabaretki, paski, kwiaty,... To wszystko można znaleźć w mojej szafie. Już nie mogę się doczekać pierwszych naprawdę ciepłych dni, żeby pokazać Wam to i więcej w pełnej okazałości! 😉
Jak wspomniałam, dzisiejszy zestaw przywodzi mi na myśl wiosnę. Nie tylko za sprawą krótkiej sukienki w modne w tym sezonie paski, lecz także dzięki szaro-zielonej marynarce ozdobionej haftowanymi kwiatami.Niestety ciężko będzie je dostrzec, ale postaram się, żeby były lepiej widoczne na następnych zdjęciach. 😉
Naszyjnik/Necklace - Tally-Weijl
Sukienka/Dress - New Yorker (Second Hand)
Torebka/Bag - Pepco
Buty/Shoes - Deichmann 

Comments