OOTD: Giorgio Armani handbag

Zdaje się, że wiosna na dobre do nas zawitała. ...a przynajmniej mam taką nadzieję. 😉 Trendy na ten sezon dają ogromne pole do popisu, dlatego cieszę się z coraz lepszej pogody, która umożliwi mi pełną prezentację zestawów. Dzisiaj postawiłam na prostotę - ulubioną ramoneskę, t-shirt i zamszowe spodnie. Nie zapomniałam także o cienkim szalu w kwiaty - przecież nie chciałabym się przeziębić... 😉 
Skoro mowa o wiośnie, pora chyba na małe „porządki" w garderobie. Szkoda tylko, że z większości rzeczy po prostu żal mi rezygnować... 😉 Chyba nie należę pod tym względem do jedynych? Dajcie znać, jak u Was wygląda przygotowywanie szafy do wiosny. 😊
Mam na sobie/I am wearing:
Ramoneska/Jacket - Barbara
Spodnie/Trousers - Second Hand
Torebka/Handbag - Giorgio Armani
Buty/Shoes - Burberry

Comments