Style vs Personality. My thoughts


Ostatnio odkrywam swój styl na nowo... Można rzec, że jest to swego rodzaju ,,odrodzenie: mojej garderoby, Chętniej niż do tej pory noszę sukienki i spódnice, staram się ubierać bardziej kobieco... To tylko niektóre ze zmian jakie u mnie zaszły. Dzisiaj chciałabym zastanowić się ,,na forum" jaki związek z naszym samopoczuciem ma ubiór.


Pewnie zauważyliście, że w zależności od nastroju zakładamy na siebie rzeczy ciemne, bądź jasne. Czy jednak tylko nastrój ma wpływ na nasze preferencje? Mówi się, że kobieta zmienną jest - z pewnością jest w tym sporo prawdy. Jeszcze w zeszłym roku moja szafa pełna była nie tyle rzeczy ponurych, co bez wyrazu. Wtedy chciałam wpasować się w tłum, być niezauważalna. Teraz to się zmienia. Swoją radość, pewność siebie, wiarę we własne możliwości manifestuję za pomocą ubrań. To zadziwiające, jak wielką zmianą może okazać się redukcja zawartości garderoby.
Osobnym tematem przemyśleń okazuje się krój stroju. Jakiś czas temu zauważyłam, że moje znajome pozostające w związkach często zmieniają swój styl na bardziej kobiecy, Cóż, może to tylko zbieg okoliczności, ale przyznacie mi chyba rację, jeśli stwierdzę, że jest to notorycznie powielająca się sytuacja?
Chyba każdy z nas ma w swojej szafie coś co odbiega stylem od innych ubrań (w moim przypadku jest to różowe futro). Po co nam to? Moim zdaniem, ubiór jest najprostszą formą szaleństwa, A przecież każdy od czasu do czasu chce zrobić coś szalonego! 😉 Dlatego warto inwestować w niekonwencjonalne rzeczy... Taka ,,zabawa" może skutecznie poprawić nam humor.
Na koniec dodam, że kiedy łapie mnie chandra wracam do starych ubrań i znów staję się ,,niewidzialna".. I odwrotnie - czasem, kiedy nie chce mi się wstawać rano (a przez połączenie studiów z praktyką zawodową mam mały problem z wysypianiem się 😉), kiedy najchętniej przykryłabym się kołdrą i pospała jeszcze ze dwie godzinki, możliwość założenia na siebie dopiero co wymyślonego zestawu sprawia, że jednak zwlekam się z łóżka i z uśmiechem na twarzy zaczynam nowy dzień. Chyba odkryłam swoją prawdziwą pasję. 😊
Mój strój/My outfit:
Dżinsowa kamizelka/Denim waistcoat - Sparkz (Second Hand)
Sukienka/Dress - Allegro.pl
Kabaretki/Fishnet - NN