Dear spring, I'm waitting!

Do wiosny jeszcze trochę zostało czasu, a ja już czuję ją w powietrzu. Nie mogę doczekać się noszenia lekkich płaszczy i kurtek, zastępowania ciepłych swetrów t-shirtami i większego pola do popisu jeśli chodzi o wybór stroju. Jedynie, trochę mi żal kozaków za kolano, które Wam dziś prezentuję. Niestety, kiedy w końcu nadejdą pogodne dni będę zmuszona schować je na pewien czas do szafy. Mimo to, chyba nigdy wcześniej nie czekałam tak bardzo na nadejście wiosny.

Regularnie przeglądam trendy na przyszły sezon i naprawdę widzę w nich spory potencjał. Okazuje się, że wiele z rzeczy, które mam w swojej szafie już od dawna wpisują się w przyszłe kanony mody doskonale. Najbardziej chciałabym już założyć mój lekki trencz o klasycznym kroju. 
Jak widzicie, w dzisiejszym stroju postawiłam na dość kontrastowe połączenie - spódnicę mini i ciepły futrzany sweter. Do tego dobrałam wspomniane buty za kolano i kaszkiet. Całość dopełnia choker DIY. 
Może to dziwne, ale trochę żal mi wydać minimum ok. 30 zł na prostą tasiemkę. Zdecydowanie wolę związać pasek materiału, który już mam w szafie. Wydaje mi się, że ten efekt jest nawet bardziej oryginalny. Ta tasiemka służy mi za ozdobę bardzo często. Lubię wiązać ją przy kołnierzu koszul, tworząc w ten sposób modny komplet. W ten sposób mogę właściwie za darmo stworzyć wiele modnych zestawów. 😉
Mam na sobie/I am wearing:
Kaszkiet/Cap - NN
Sweter/Sweater - Atmosphere (Second Hand)
Choker - DIY
Spódnica/Skirt - Moda i Ty
Rajstopy/Thights - NN
Buty/Shoes - Chiński Market

Comments