Black & red

Minęło kilka dni odkąd powiedziałam, że tego nie zrobię. A jednak. Kobieta zmienną jest. Kupiłam go. Choker. 
Ten który mam na sobie jest niemal idealny. I co najważniejsze - nie należał do drogich. Długo szukałam odpowiedniego modelu i w końcu na niego trafiłam. Opłacało się czekać. 
Czerwone spodnie to kolejny element mojej garderoby, na który jeszcze niedawno bym się nie zdecydowała. Te jednak, o dziwo, wstrzeliły się w moje gusta. Już nie mogę doczekać się wiosny, żeby pokazać Wam co jeszcze można ,,wyczarować" z coraz bardziej obfitej zawartości mojej szafy. Niech tylko zrobi się cieplej. 😉
Choker - Sinsay (Here)
T-shirt - H&M
Spodnie/Trousers - Vero Moda (Second Hand)

Comments

  1. Najważniejsze to czuć się dobrze we własnym ciele a taki Choker to miły dodatek :)

    ReplyDelete

Post a Comment