Przygotowanie na zimne dni: puchowy płaszcz + futrzany sweter



Mam na sobie:
Puchowy płaszcz - Second Hand (40 zł) 
Futrzany sweterek - Atmosphere (Second Hand) (ok. 20 zł)
Spodnie - H&M (Second Hand) (ok. 20 zł)
Buty - Chiński Market (119 zł)

Kilka słów ode mnie:
Nigdy nie przepadałam za puchowymi kurtkami. Czułam się w nich niekomfortowo. Ten płaszcz znaleziony w second handzie jest jednak genialny! Chociaż zdjęcia nie oddają tego w pełni, jest naprawdę lekki i niesamowicie ciepły. Dobrym pomysłem na zbliżającą się zimę jest też futrzany sweterek. Przyznaję, że ostatnio jestem w nich wręcz zakochana! Mam w swojej kolekcji już trzy różne modele. :) 

Zapraszam wszystkich serdecznie do śledzenia mnie na Lookbooku, Google+, oraz Tumblrze. Za pomocą ostatniego konta możecie dowiedzieć się czegoś więcej na mój temat. ;) Pozdrawiam!