Bezimienny kot



Kamizelka - Second Hand
Koszula - Bershka
Spodnie - Second Hand

Przedstawiam Wam mojego bezimiennego kota. To czysty przypadek, jednak odkąd zobaczyłam ,,Śniadanie u Tifanny'ego" ten zwierzak kojarzy mi się właśnie z tym filmem. Chociaż, moja kotka i pupilek Holly Golightly są zupełnie do siebie niepodobni. 

Tak, czy inaczej. pomyślałam, że obecność futrzaka może nieco urozmaicić typowe zdjęcia zestawów. Dlatego też, zdecydowałam się wstawić na bloga fotografie słabej jakości wykonane przy kiepskim świetle. Czasem jednak warto pokazać się z trochę bardziej ,,prywatnej" strony. 🙊

Chętnie dowiem się, którego rodzaju zdjęcia wolicie - to pomorze mi w tworzeniu bloga. 😉 Możecie kontaktować się ze mną za pomocą kont na Lookbooku, Tumblrze i Google+ lub po prostu za pomocą maila (tojaiz.blog@gmail.com).  Pozdrawiam serdecznie! 😊